Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

Při nákupu nad 1500,- Kč DOPRAVA ZDARMA

Nakupujte se slevou 3% právě teď!

Výhody registrace

 

 

 

AKTUALITY

24.3.2023 Féneix Shake and Vape příchutě českého výrobce si zamilujete hned na první potáhnutí.

 

17.3.2023 Nejoblíbenější příchutě nikotinových soli Whoop- Kiwi Guava, Strawberry Kiwi a Black Grape ZNOVU SKLADEM!!!

 

8.3.2023 Nově naskladněn nejnovější trend na trhu s eliquidy! Hybridní liquidy DOLLAR H. Nikotinová sůl + volný nikotin v jedné lahvičce!

 

20.2.2023 Oblíbený podík Whoop v nových barvách!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


O nákupu » Jak reklamovat?
Jak reklamovat?

 

RYCHLÝ NÁVOD

  1. stáhněte si předvyplněný reklamační list ve formátu PDF kliknutím na tento odkaz
  2. do reklamačního listu doplňte požadované údaje
  3. vyplněný reklamační list zabalte spolu s kopií dokladu o koupi a reklamovaným výrobkem
  4. zboží určené k reklamaci odešlete na adresu uvedenou v reklamačním listu (MAXIM Pneu s.r.o, Petrovice u Karviné 27, Petrovice u Karviné 73572)
  5. vyčkejte na vyjádření našeho servisního technika

Nedaří se Vám stáhnout náš reklamační list? Požadujete reklamační list v jiné formátu než PDF? Kontaktujte nás

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Stav reklamace je umožněno sledovat v zákaznickém účtu registrovaného zákazníka. V případě neregistrovaného zákazníka je prodávající povinen informovat kupujícího o stavu reklamace e-mailem.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

<< Zpět na výpis O nákupu