NOVINKY

arr328.7. 2017 Namíchejte si svůj e-liquid s příchutěmi IMPERIAPříchutě IMPERIA od českého výrobce jsou určeny k dochucování základních bází při domácí tvorbě... arr312.7. 2017 Dekang CLOUD RANGE hlásí svůj návratNÁPLNĚ DEKANG CLOUD RANGE OPĚT SKLADEM       V nových lahvičkách, s novým objemem 10ml a... arr37.10. 2016 Nadílka od Kangeru Nově jsme pro vás naskladnili skvělé kousky z dílny světoznámého výrobce... arr31.11. 2016 Dekang CLOUD RANGE na skladě!  Liquidy CLOUD RANGE se na skladě dlouho neohřejí!   Již známé náplně od věhlasného výrobce... arr327.6. 2016 PLNOU PAROU VPŘED!Nová řada liquidů pro nízkoodporové vapování je tady!   Milovníci sub-ohmového vapování... arr313.6. 2016 Péče a údržba elektronických cigaret III. dílPéče a údržba elektronických cigaret díl třetí – BATERIE   Právě jsme zařadili do PORADNY našeho... arr39.2. 2017 POZOR CENY PADAJÍ AŽ O 30 %Velká nabídka slev, které prostě neodoláte!   Joyetech eGo AIO Pro C     ... arr310.5.2017 Nová kategorie - BÁZE A PŘÍCHUTĚOtevíráme novou kategorii BÁZE A PŘÍCHUTĚ   Nově jsme v našem e-shopu naskladnili příchutě určené... arr37.6. 2016 Péče a údržba elektronických cigaret II. dílUž jste navštívili PORADNU našeho internetového obchodu elektrocigara.cz?   V PORADNĚ naleznete... arr323.3.2016 Nová kategorie - Péče a údržba e-cigarety I. dílOtevíráme novou kategorii   Pro zkvalitňování našich služeb a spokojenost našich zákazníků jsme... arr312.2.2016 Opět novinka sklademJarní motiv e-cigarety eGo Queen   Elektronická cigareta eGo-Queen není v našem internetovém... arr3Svátek všech zamilovaných - Svatý Valentýn   Nezapomeňte 14.2. se blíží!    Dárek ke dni všech zamilovaných nemusí být jen květiny,... arr328.1.2016 Potěšte své blízkéA už je to zase tady! Chcete potěšit své blízké, kteří mají narozeniny, výročí nebo hledáte vhodný... arr326.1.2016 Otevřená nová kategorie - POWERBANKYEnergie do kapsy   Noste „energii“ nejen pro svou elektronickou cigaretu, ale i pro spoustu jiných... arr315.12.2015 Tip na vánoční dárek!KangerTech NEBOX TC 60 W grip to tu ještě nebylo!   Naprostá novinka na trhu    KangerTech... arr37.12.2015Novinka na skladě   Pro milovníky opravdu obrovských oblaků dýmu jsme nově naskladnili   BOX MOD... arr318.11.2015  Šňůrky na krk pro elektronické cigarety   Taky patříte mezi neustálé „hledače“ své e-cigarety?... arr316.11.2015 - Nové příchutě liquidu Dekang   Liquidy DEKANG se vyznačují skvělou chutí, vysokou dýmivostí a HITem v... arr310.11.2015 - To musíte mít!  Kangertech Subtank Mini clearomizer Silver   Novinka ve světě elektronického kouření, která vás... arr305.11.2015 - E-cigarety škodí o 95 procent méně než tabákovéToto tvrzení vychází ze studie britského ministerstva zdravotnictví, o kterém informovala agentura... arr324.09.2015 - Horká novinka mezi liquidy  V současné době zavítala na trh nová prémiová řada e-liquidů od známého výrobce RITCHY. Zbrusu...

» Jak reklamovat?
Jak reklamovat?

 

Reklamace

 

RYCHLÝ NÁVOD

  1. stáhněte si předvyplněný reklamační list ve formátu PDF kliknutím na tento odkaz
  2. do reklamačního listu doplňte požadované údaje
  3. vyplněný reklamační list zabalte spolu s kopií dokladu o koupi a reklamovaným výrobkem
  4. zboží určené k reklamaci odešlete na adresu uvedenou v reklamačním listu (MAXIM Pneu s.r.o, Petrovice u Karviné 27, Petrovice u Karviné 73572)
  5. vyčkejte na vyjádření našeho servisního technika

Nedaří se Vám stáhnout náš reklamační list? Požadujete reklamační list v jiné formátu než PDF? Kontaktujte nás

 

 

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Stav reklamace je umožněno sledovat v zákaznickém účtu registrovaného zákazníka. V případě neregistrovaného zákazníka je prodávající povinen informovat kupujícího o stavu reklamace e-mailem.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

<< Zpět na výpis O nákupu